important dooo..

..aku budak psycho yang suka makan ayam..
~KAN SAYA DAH PESAN TUTUP AURAT ~
never judged me ,, if u dont know story of my life !!

Selasa, 31 Disember 2013

aku tak marah tapi kau fikir sendiri lah brade

aku tak belah mana mana pihak laa brade.
sebab aku umur dah 23tahun pun aku tak pergi mengundi.
nak kata aku macam siud, kata kan laa.

okay okay aku nak start membebel.
dan kalau aku membebel kat sini agak agak ihsan fikri gelak kan aku gak tak?

dulu masa ada pilihan raya 
kau tak percaya apa apa PEMBANGKANG cakap
yang nak hapus kan toll
bila sekarang kalau kerajaan naik kan harga tol dan barang semua
baru kau nak kecoh yang nak buat rusuhan apebenda semua
macam bengong pun ada jugak. 

DUNIA oh DUNIA. 

okay okay jangan marah aku. 
aku nak balik kerja ni
kbaiiii~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan