important dooo..

..aku budak psycho yang suka makan ayam..
~KAN SAYA DAH PESAN TUTUP AURAT ~
never judged me ,, if u dont know story of my life !!

Jumaat, 27 Disember 2013

kisah hidup aku dan kau pun terlibat sama

aku tak kuat untuk senyum lepas engkau pergi.
dulu kau selalu tanya Kalau aku balik kampung nanti. Hidup kau macam mana?
aku dengan selambe poyooo nya takde perasaan bagi jawapan ikut sedap mulut Eleh, dulu takde kau aku boleh jek kesana kesini seorang diri..
tapi bila kau dah pergi jauh.
KAU tahu tak apa yang aku rasa??
aku rasa macam nak tarik balik semua apa yang aku pernah cakap kat kau dulu.
Aku selau cakap kau tak payah laa sedih sedih. Aku siap tambah yang kau ni gembeng, serupa ponde. kau poyooo.
aku berani cakap macam tu sebab masa tu kau sebelah aku. tapi sekarang kau dah jauh.
aku pulak yang serupa ponde menangis bawah bantal tanpa siapa pun yang tahu.

kau balik laa kat sini. Dan selalu ada untuk aku. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan