important dooo..

..aku budak psycho yang suka makan ayam..
~KAN SAYA DAH PESAN TUTUP AURAT ~
never judged me ,, if u dont know story of my life !!

Khamis, 6 Mac 2014

zaman kejatuhan



kau pernah rasa tak yang kau dah taip message dan dah rasa rasa dah sent tapi sebenarnya tak sent pongg.
aku pun pernah buat pun benda alah cenggitu. tapi atleast ada tersegam indah lah kat folder draft aku tu.
kalau tu rasa macam nak percaya ke tidak, nak percaya ke tidak kan. macam was was lah kan. even kau bercinta 100 tahun pun kalau buat cenggitu pun kalau tak ada BUKTI yang kukuh pun tak boleh abenda pongg kan.  bukan lah aku nak kata aku tak percaya. mungkin betul kot dia 'RASA RASA dah SENT tapi idok ponggg'.  satu lagi hal, kau dah buat salah pun dan kau terang terang pong takde bukti. jadi tak salah pun kan kalau buat ayat poyo poyo macam gini "ekh, sorry tak sent flak message tu, ingat dah message" kalau gini kau habaq kat aku tu, mesti laa aku tak panas baran sampai nak meninggal jek rasa. apa lah kau ni. tak suweet nak meninggal langsung. mula mula tu memang nak marah. bila jumpa depan depan. aku okay lagi walaupun aku dah tinggi suara sket tadi dan bila kau dah start tak ngaku tu mula laa aku naik angin nak meniggal. dah kau pun tahu kan aku tak suka orang menipu ni kan, yang kau cari pasal nak meniggal tu apasal. dah dah laa. tunggu jek laa sampai seminggu yee.





*ayat meninggal dengan kata nama jahat ialah mamp**


Tiada ulasan:

Catat Ulasan