important dooo..

..aku budak psycho yang suka makan ayam..
~KAN SAYA DAH PESAN TUTUP AURAT ~
never judged me ,, if u dont know story of my life !!

Khamis, 25 Jun 2015

berhenti kerja dan bagi notis seminggu

asslamualaikum wtb


ive nothing problem with my current joh.i really happy to work here. but i need to change my life with someone that i really love in my future.so i decided to resign and find to another job
so ni gambar sedih bila aku dapat hadiah dari my officemate.


keluar jek dari bilik kaca ni kak najwa ngn mai kasi aku hadiah yang aku rasa nak pengsan jek.



kau bayangkan kan bulan puasa okay,aku dapat hadiah coklat yang sedap nak mampos ni dari mereka.fuhhh, tak tertahan rasa nya nak berbuka sehinggakan jeng jeng jeng.HAHA.



and i gonna miss RMD RESOURCES SDN BHD.

<3 font="">


Tiada ulasan:

Catat Ulasan