important dooo..

..aku budak psycho yang suka makan ayam..
~KAN SAYA DAH PESAN TUTUP AURAT ~
never judged me ,, if u dont know story of my life !!

Jumaat, 24 Mei 2013

oh genting mari lah ke mari

baca tajuk kat atas ni sambil menari2 dan hentak kaki okay.

assalamualaikum bebeh
HAHA.

takde point pun sebenar nya .

saja nak share pasal p genting hari tu

sampai pun dalam pukul 10pagi lebih2 sket lah.

jom layan gambo den dan kawan kawan den


senyum tak perlu kata apa-apa

 okay, saya takut naik benda ni.
sebab kalau jatuh 
saya bayang ada buaya dekat dalam air tu.
takut tapi masih boleh tersenyum woiiii

 abai kan mereka *tengok saya jek okay.
HAHA


HAHA.
saya kaya banyak harta.


benci lah go kart ni
memang sampai mati pun lah 
saya tak boleh main go kart kat genting ni.


yang ni poyo 
sila abaikan


 beratur lah sampai muntah

penat
dok kat jambatan goyang goyang
sambil buat yoga

jumpa original people
okay saya dah eiffel tower kat genting
HAHA.
 okay bye . 
nak chow dulu.

semekom

Tiada ulasan:

Catat Ulasan