important dooo..

..aku budak psycho yang suka makan ayam..
~KAN SAYA DAH PESAN TUTUP AURAT ~
never judged me ,, if u dont know story of my life !!

Rabu, 16 Oktober 2013

bila gajah kenal sama itu harimau


aku tak cerita sifat orang lain pun
tapi aku cerita sifat yang aku nampak aje laa. kalau salah tu lantak laa. HAHA.


garang
kuat merajuk
Kasar
kuat cemburu
kuat komen
buat cerita bohong
Cari salah orang 


garang nak mampuihhh. suka benaa marah aku, macam besar sangat jek salah aku tu. puihhh. tapi aku rasa kadang kadang memang patut pun dia marah aku. kalau tak SUMPAH aku makin mengada ngada sampai satu masa dia tak larat nak layan then say bai bai.

kuat kau kuat merajuk. kata gangster tapi sebenarnya kau acah gangster padahal sikit pun tak gangster. kalau aku yang kuat merajuk, tak ada hal lah lagi. kalau kau merajuk kau sendiri kena pujuk diri tu. aku tak geti nak pujuk kau. tapi tak bermaksudlah kau tu syok sendiri.

aah. aah. SUMPAH kau kasarr, kasar macam kertas pasir. tapi bila kau geser geser kertas pasir tu kat hati aku, hati aku pun boleh jadi lembut. kau tahu apesal? sebab aku dah pilih kauuu. Kalau kau tah siapa siapa, kau geser geser pun, aku akan cakap pergi mampuiihhhh laa setannn. HAHA.

kuat cemburu? Tuaku tak sure. malas nak cerita. tapi nak cerita jugak. bila aku cerita pasal jejejejai dia tak nak dengar. tapi dia jujur laa dia cakap dia tak nak dengar then dia kata dia jeles. terus terangkan. HAHA

kuat komen. SUMPAH KAU KUAT KOMEN. kadang kadang aku geram jek dengan dia ni. apa aku buat,ada jek tak puas hati dengan aku ni. rasa nak guling guling jek atas jalan rayaa. lepas tu kena gilisss dengan steamroll jadi laa bella semprett.

dia ni memang sungguh suka buat cerita bohong. tapi cerita bohong dia selalu buat aku tergelak gelak sampai nak terkencing kencing. HAHA. kalau kau orang dengar pun korang tak akan percaya tapi at least kalau dia boleh buat aku gelak terbahak bahak, aku dengar sambil buat muka percaya dan kepit kaki untuk tahan kencing. HAHA.

ni satu hal lagi, dia ni suka benoo cari salah aku. aku pun tak tahu kenapa?  tapi tu lah harimau yang aku kenal. bila dia lambat fuhhh,tak apa pun. katanya aku tunggu bawah bumbung. Kalau aku lambat,mulut dia pot pet potpet macam apa pun tak tahu.


tapi tu lah dia dia yang aku kenal beberapa bulan ni. dan dia juga buat aku jatuh cinta dalam keganasan. HAHA.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan