important dooo..

..aku budak psycho yang suka makan ayam..
~KAN SAYA DAH PESAN TUTUP AURAT ~
never judged me ,, if u dont know story of my life !!

Rabu, 22 Januari 2014

jalan ke NERAKA


aku tak cakap orang jahat masuk NERAKA
dan aku tak cakap orang baik masuk SYURGA.

semua manusia buat silap bro, semua manusia buat kesalahan
macam mana MULIA dan SUCI dia di pandangan manusia belum tentu dia MULIA dan SUCI di Pandangan ALLAH.
tak pun mesti akan pernah melalukan kesalahan
kalau dia tak buat salah pada manusia pada zahir yang kita boleh nampak dengan mata kasar.
tapi kau sendiri boleh fikir lah kan. manusia takde laa woiii yang perfect.

kalau tanya AKU , pernah buat salah tak?
of course laaa aku jawab pernahh. salah dengan ALLAH paling teruk. TERUK,TERUK,TERUK!!!! solat memang aku tak tinggal. tapi tak semua yang kita buat, belum tentu ALLAH tu terima kan. kalau kau sedekah pun,kalau dok mengungkit memang pahala tu bersepah kat orang lain lah kan.

kita tak tahu jalan cerita kita di akhir CERITA nanti.
jangan judge orang. jangan hina orang. jangan jangan jangan jangan lah.

lepas apa dah jadi sebelum sebelum ni. aku ambil ikhtibar. dan in shaa ALLAH tak akan ulangi lagi.
dengan harapan ALLAH akan hapus dan ampun kan segala dosa dosa aku.

AMIN~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan